Porto Emergenza לאוקראינה, המשימה השלישית הייתה בלבוב: אמבולנס וסיוע הומניטרי לאינטרסוס

המשימה השלישית והאחרונה (בינתיים) של Porto Emergenza, ארגון המתנדבים של אנפס לומברדיה, הייתה תחנה אחרונה לבוב, באוקראינה

פורטו אמרגנזה לאוקראינה: המשימה בלבוב

יעד הטיול הזה היה לבוב, אך עם עצירת ביניים: כמה קופסאות של סיוע הומניטרי נמסרו גם לבסיס המבצעי אינטרסוס בפשמישל.

כדי להגיע לשם עברו אנשי הצוות דרך אוסטריה, צ'כיה, פולין ואז לתוך אוקראינה.

גלה את העולם המופלא של מתנדבי אנפאס על ידי ביקור בדוכן בתערוכת חירום

בשליחות בלבוב, אוקראינה: סיפורה של דניז, מתנדבת פורטו אמרגנזה

"יציאה בשעה 11.50:XNUMX - מספרת דניז המתנדבת -.

בסביבות השעה 04.00:8 בבוקר ב-XNUMX באפריל הגענו לשטח אוסטרי.

בסביבות השעה 10:XNUMX נכנסנו לצ'כיה (המדינה היחידה, מלבד אוקראינה, שאינה גובה אגרה על רכבי סיוע הומניטרי).

בערך בשעה 2:5.40 נכנסנו לפולין ובשעה XNUMX:XNUMX הגענו למפקדת אינטרסוס להעביר חומר, שם קיבל את פנינו אלכסנדר.

לאחר מכן התארחנו במלון בז'שוב ולמחרת בבוקר חידשנו את המסע לכיוון הגבול האוקראיני.

לאחר כשעה וחצי עברנו במכס לבדיקות ולבסוף, לאחר עוד שעה בערך, נכנסנו לאוקראינה.

עדיין במכס, אנשים רבים נראו בבירור, כמעט אך ורק נשים וילדים, שעזבו את הארץ והועלו לאוטובוסים.

מיד נפגענו על ידי החיילים, הם היו צעירים מאוד, כולם חמושים בקלצ'ניקוב".

"במכס היו אוהלים שהוקמו על ידי הצלב האדום האיטלקי ויוניסף לקבל את פני הפליטים, לבדוק את המסמכים שלהם ולתת להם קצת כיבוד".

"מאוד בלט מיד אחרי המכס לא רק התור הארוך של מכוניות ומשאיות שיצאו, אלא גם מספר משאיות הובלת מכוניות שחנו בשולי הדרך, שזה עתה פרקו טנקים וכלי רכב צבאיים אחרים.

המשכנו לכיוון לבוב הבנו שבכפרים הכי רחוקים מהערים המצב, אפילו באופן כללי, חמור מאוד, גם אם למרבה המזל המלחמה באותם אזורים עדיין לא הגיעה: הבתים של האנשים העניים ביותר היו עשויים מעץ עם גגות. עשויים גם מעץ או אטרניט, בעוד שבתים אחרים, קצת יותר במצב טוב, היו עשויים מלבנים שנותרו מחוספס עם גגות עשויים נייר זפת או רעפים.

גם אמצעי התחבורה היו די ישנים ואפילו ראינו סוס מושך מחרשה בשדה, בעוד עגלה מנתקת אותנו.

הדרך המשובשת מאוד זרועה מחסומים עם חיילים או אזרחים שתפקידם לפקח על כלי הרכב העוברים דרכו, והם נמצאים תמיד בקרבת עמדות תצפית עשויות יריעות מתכת ו/או שקי חול, ומדי פעם. קיפודים צ'כיים נכחו בנוסף לערימות של שקי חול.

עם זאת, החיים נורמליים יחסית בחלק זה של אוקראינה: יש עוצר מ-7 בערב עד 7 בבוקר.

אל האני אמבולנס ו ציוד נמסרו לאינטרסוס בלבוב בשעות אחר הצהריים המוקדמות.

לאחר מכן חזרנו לגבול, הפעם לכיוון פולין כדי לצאת.

כשהגענו 6/7 ק"מ מהמכס, התחיל תור המשאיות היוצאות, בעוד שתור המכוניות היה באורך של כ-3 ק"מ.

לאחר כ-3 שעות וחצי חסימה במכס בגלל מותרות של אנשים חשובים מאוד, הצלחנו לצאת והמשכנו בטיול בפולין.

בילינו את הלילה במלון בפאתי קרקוב ולמחרת התחלנו את המסע לאיטליה”.

שלוש משימות, שלוש נסיעות שבהן יש צורך ביותר מציל: האם מתנדבי פורטו אמרגנזה עשו את חובתם? כן הם כן. אבל אולי קצת יותר.

המחמאות הטובות ביותר מכל Emergency Live.

קרא גם:

חירום בשידור חי אפילו יותר... בשידור חי: הורד את האפליקציה החינמית החדשה של העיתון שלך עבור IOS ואנדרואיד

מלחמה באוקראינה: בלוצק, מצילים לימדו עזרה ראשונה למתנדבים

מלחמה באוקראינה, עולם החירום לתמיכה במרפאים: MSD משיקה אתר בשפה האוקראינית

הפלישה לאוקראינה: ארבעה אמבולנסים נוספים הגיעו לאזור לבוב מבריטניה

מלחמה באוקראינה, מתקני אמבולנסים בקו החזית: Validus שולח רכבי חירום לקייב, צ'רקאסי ודנייפר